پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۷۷۰
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۰
صدور بارنامه واگن‌های شرکت بهتاش سپاهان با توجه به بدهی مالی ناشی از عدم پرداخت صورتحساب های صادره این شرکت، به استناد قوانین و مقررات و آیین نامه و بخشنامه های موجود به صورت نقدی شده است.

بارنامه شرکت‌های بدحساب نقدی شده است / ادعای توقف واگنها دروغ است

به گزارش اقتصاددریایی، عابدین هادی‌نژاد، مدیرکل بازرگانی داخلی راه‌آهن در پاسخ به مصاحبه منتشر شده اخیر از سوی آقای سلیمیان، رییس هیات مدیره شرکت بهتاش سپاهان گفت: صدور بارنامه واگن‌های شرکت مذکور با توجه به بدهی مالی ناشی از عدم پرداخت صورتحساب های صادره شرکت، به استناد قوانین و مقررات و آیین نامه و بخشنامه های موجود به صورت نقدی شده است.

اما متاسفانه مسئولین این شرکت از جمله آقای سلیمیان در همه محافل و مکاتبات و مصاحبه های خبری و ... به دروغ اعلام می‌نمایند که سیستم صدور بارنامه واگن‌های این شرکت مسدود است و واگنها نیز متوقفند.

وی ادامه داد: لازم به تاکید است که هیچ واگنی از ناوگان باری شرکت مذکور در طول ایام اشاره شده متوقف نبوده و یا بصورت مستقیم توسط خود شرکت بارنامه نقدی شده اند یا از طریق عقد تفاهم توسط شرکت بهتاش با سایر شرکت‌ها، بارنامه اعتباری برای واگن‌های بهتاش سپاهان صادر شده و این واگن‌های در سیر هستند.

هادی نژاد با بیان اینکه تعداد بارنامه های صادره برای شرکت مذکور در ایام اشاره شده مبین موضوع فوق می‌باشد گفت: جای بسی تاسف است که درآمد های حاصل از حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت و حمل و نقل داخلی شرکت بهتاش سپاهان در ایام اشاره شده اصلا اعلام نمی‌گردد و بسیار ناپسندتر اینکه هیچ مبلغی از درآمدهای اکتسابی شرکت مذکور به حساب راه آهن برای تسویه همه یا بخشی از بدهی های مالی این شرکت به راه آهن واریز نگردیده و مدیران شرکت بهتاش برای فرار از پرداخت بدهی راه آهن به دروغ اعلام می‌کنند واگن‌هایشان فعال نیستند و درآمد ندارند!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه