پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۰۱۴
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۴
 اقتصاددریایی -مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از سوم تا دوازدهم فروردین ماه امسال ۷ هزار و ۵۵۳ نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از موزه دریایی و اسکله‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کردند.

بازدید بیش از۷۵۰۰ گردشگر نوروزی از موزه دریایی بندر نوشهر

به گزارش اقتصاددریایی، سعید کیا کجوری با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ دریایی در میان عامه مردم، گفت: در موزه دریایی بندر نوشهر، علاوه بر ابزار و امکانات قدیمی و تاریخی مرتبط با صنعت کشتی رانی و دریانوردی، عکس‌هایی از روند ساخت بندر نوشهر طی سال های ۱۳۰۹تا ۱۳۱۸خورشیدی و تصاویری از کارکنان بندر نوشهر از آغاز ساخت بندر تاکنون در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار دارد.

وی افزود: همچنین به منظورآشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان با صنعت دریانوردی، فیلم هایی با هدف معرفی تاریخچه بندر نوشهر و رعایت نکات ایمنی در سفرهای دریایی در موزه به نمایش درآمد و در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی در بین مسافران و گردشگران نوروزی بویژه کودکان، کتاب ، پازل و بروشور توزیع شد .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: کودکان می توانند تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست دریایی و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از شناورهای دریایی داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه