پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۸۵۲
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۶
اقتصاددریایی - معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از عملیات امدادرسانی پزشکی و درمانی به ملوان اندونزی کشتی پانامایی در خلیج فارس سواحل بندر عسلویه خبر داد.

امدادرسانی به کشتی پانامایی در سواحل بندر عسلویه

به گزارش اقتصاددریایی،مصطفی حاجی رضایی با اشاره به امدادرسانی به ملوان کشتی پانامایی در خلیج فارس سواحل بندر عسلویه خاطرنشان کرد: مسیر این کشتی اندونزی - عسلویه بود که با اعلام اضطرار به جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر بیماری یکی از ملوانان، شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

حاجی رضایی بیان کرد: ملوان این کشتی که بیمار بود از کشتی پانامایی به اسکله پارس بندر عسلویه انتقال یافت به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل شد.

وی دومین عملیات امدادرسانی را به لنج صیادی در سواحل بندر دیر دانست و اضافه کرد: پیرو اعلام اضطرار لنج صیادی به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر دیر برای دریافت خدمات امدادی، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به موقعیت اعزام شد.

حاجی رضایی با اشاره به تحویل ملوان بیمار شناور صیادی به آمبولانس در اسکله اظهار کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد، ملوان بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه