پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۴۷۰
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۰
سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از مهمترین برنامه های مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری، تاکید بر استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی عمرانی است که انتظار می رود بنادر با انجام اقدامات لازم در حفظ و نگهداشت دارایی های فیزیکی سازمان، به آن اهتمام ورزند.

تاکید سرپرست اداره کل مهندسی عمران بر ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی عمرانی

به گزارش اقتصاددریایی، سعید حسن عباسی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی این بندر با بیان این مطلب گفت : یکی از برنامه هایی که در اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر در سال جاری تدوین و در راستای ماموریت محوله، بر آن تاکید شده است تدوین و استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی عمرانی است.

مدیر کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید روز سه شنبه ( 9 مردادماه 1403 ) در بندر امیرآباد و در نشست مشترک با شورای معاونت فنی و مهندسی این بندر به تبیین اهداف ، سیاست ها و اقدامات در دست انجام اداره کل مهندسی عمران سازمان پرداخت و بر لزوم اجرای آن از سوی ناظران، مشاوران و پیمانکاران در بنادر تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات یکپارچه و منسجم در چرخه عمر دارایی ها از زمان پیدایش ، نگهداشت ، نوسازی تا زمان بازسازی و یا اسقاط دارایی ها اظهار داشت : این اقدامات در ستاد سازمان بنادر تدوین و در حال پیاده سازی بصورت پایلوت در یکی از بنادر می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه