پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۴۰۸
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۸
اقتصاددریایی - نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی اسکله شهر بندر پل در آینده نزدیک خبر داد.

عملیات اجرایی اسکله بندر پل به زودی آغاز می‌شود

به گزارش اقتصاددریایی،احمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساخت این اسکله جزو نیازهای اساسی و زیرساختی منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت اسکله در بندر پل می‌تواند موجب آسان سازی رفت و آمد شناورها شود، افزود: ساخت این اسکله با پیگیری مستمر از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین مدیرکل مربوطه در استان به مرحله اجرایی رسیده که بر‌اساس وعده‌های داده شده، به‌زودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی اعتبار این پروژه را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مرادی از اسکله پل به عنوان یک پروژه استراتژیک یاد کرد و گفت: این پروژه جهت رفاه حال لنج‌داران تجاری و صیادی شهر بندر پل ساخته خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، خواستار تسریع در این پروژه شد و تاکید کرد: احداث اسکله در بندر پل می‌تواند به رونق گردشگری و فعالیت‌های قایق‌های سبک نیز کمک قابل توجهی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در انتها نیز ضمن تاکید بر"توسعه بر مدار اقتصاد دریامحور"، عنوان کرد: احداث اسکله بندر پل توسعه منطقه را به دنبال دارد.

گفتنی است، بندر پل یک شهر کوچک در بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه