پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۲۶۷
۳۱ تير ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳
اقتصاددریایی - معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ۱۶ عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور‌های مختلف در خلیج‌فارس از طریق پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی استان گفت: در سه ماه نخست امسال بیشترین عملیات امدادرسانی در نوار ساحلی بندر عسلویه ثبت شده است.

۱۶ عملیات امدادرسانی پزشکی به شناور‌ها در سواحل بوشهر

به گزارش اقتصاددریایی، مصطفی حاجی رضایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر عملکرد سه ماهه شناور‌های ناجی در سواحل و بنادر استان بوشهر را برشمرد و اظهار داشت: در استان بوشهر هفت شناور امدادی ناجی در بنادر مختلف استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی در بنادر عسلویه، دیر، محمد عامری، بوشهر، خارگ، دیلم فعال است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به امدادرسانی به ۲۷ دریانورد در شرایط اضطرار در خلیج‌فارس در سه ماه نخست امسال تصریح کرد: در عملیات‌های امدادرسانی دریایی در خلیج‌فارس بیشترین در سواحل عسلویه با ۷ عملیات ثبت شده است.

حاجی رضایی امدادرسانی به نقص فنی شناور‌ها در خلیج‌فارس را ۶ مورد اعلام و خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال به ۲ شناور دچار آبگرفتگی شدند که به آن‌ها خدمات‌رسانی شده است.

وی از غرق شدن دو شناور در سه ماه نخست امسال در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی دریایی به دریانوردان و کشتی‌های در حال تردد در خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر هستند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه