پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۰۴۹
۰۲ تير ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۱
اقتصاددریایی - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت در شهر‌های ساحلی استان خبر داد و گفت: رطوبت عسلویه ۹۷ درصد، بوشهر ۹۱ و بندر دیر ۹۰ درصد ثبت شده است.

افزایش رطوبت شهر‌های ساحلی استان بوشهر تا ۹۷ درصد

به گزارش اقتصاددریایی،فرح‌الله شکوهی پور در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه تا روز دوشنبه هفته آینده وضعیت جوی نسبتاً آرامی بر خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر حاکم است اظهار داشت: از اواخر وقت دوشنبه هفته آینده با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال غربی روی خلیج فارس، سواحل و فراساحل استان بوشهر مواج پیش‌بینی می‌شوند.

وی ادامه داد: تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان، به‌ویژه نواحی غیرساحلی، مقادیر بالایی خواهد داشت و در برخی نقاط به بیش از ۵۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیشینه رطوبت و شرجی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: میزان رطوبت در عسلویه ۹۷ درصد، بوشهر ۹۱ درصد، دیر ۹۰ درصد و میزان رطوبت مابقی شهر‌های ساحلی استان بوشهر بین ۸۳ تا ۵۷ درصد ثبت شده است.

شکوهی پور جهت وزش باد در استان را متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت اعلام و بیان کرد: ارتفاع موج دریا خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه