پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۹۴۷
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷
اقتصاددریایی - سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی با مطلوب ارزیابی کردن روند اجرای پروژه‌های شاخص بنادر بوشهر شامل احداث پل و جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین، پروژه طرح توسعه بندر گناوه، احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر و تکمیل احداث اسکله در بندر بوالخیر، تاکید کرد: در حوزه مهندسی عمرانی رعایت الزامات ایمنی، رعایت برنامه زمان بندی پروژه ها، نگهداری و بهره برداری مناسب از تاسیسات بندری، افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی مورد نیاز در اجرا پروژه‌های شاخص باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

روند مطلوب اجرای پروژه‌های شاخص توسعه‌ای در بنادر بوشهر

به گزارش اقتصاددریایی، حسن عباسی در بازدید از پروژه های در دست اجرای بنادر بوشهر، اظهار کرد: اتمام پروژه های در دست احداث و همچنین عملیاتی شدن پروژه‌های اولویت دار یکی از بسترهای مهم برای رونق بنادر کشور است که تحقق این مهم به عنوان اولویتی مهم دنبال می شود.

عباسی افزود: در استان بوشهر معیشت عمده مردم وابسته به دریا و دریانوردی است که به واسطه این شرایط توجه ویژه ای به طرح های زیرساختی این استان شده است.

وی افزود: با اتمام پروژه های زیرساختی در بنادر استان بوشهر، بدون تردید ظرفیت تخلیه و بارگیری و کسب و کار ساحل نشینان این استان رونقی مضاعف پیدا می کند.

در این بازدید معاون فنی مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۳ تعدادی از طرح های زیرساختی استان بوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه