پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۵۶۵
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱
اقتصاددریایی -مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه جریان ورود و خروج کالا در کشور از نظر فنی، ایمنی و عملیاتی باید تحت کنترل سازمان بنادر و دریانوردی باشد، بر لزوم نظارت مستمر سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر غیرمالکیتی تاکید کرد.

نظارت مستمر سازمان بنادر بر ورود وخروج کالا در بنادر غیرمالکیتی

به گزارش اقتصاددریایی، حسین عباس‌نژاد در نخستین نشست تخصصی امور مناطق واحدهای کار و خدمات اشتغال مناطق ویژه اقتصادی بندری، در بیان تفکیک وظایف حاکمیتی در مناطق ویژه در بخش‌های بندری و دریایی بر استفاده بهینه از مزیت‌های مناطق ویژه تاکید کرد.

وی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان مرجع دریایی کشور شناخته می‌شود و این مهم در روح کنوانسیون‌های بین‌المللی که جمهوری اسلامی به آن‌ محلق شده نیز مشهود بوده و وظایفی به عنوان کشور صاحب بندر و پرچم برعهده دارد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به اهمیت نظارت بر بخش‌های بندری در بنادر غیرمالکیتی و بخش‌های خصوصی گفت: حضور مستمر و موثر سازمان بنادر در بنادر غیرمالکیتی با هدف اعمال استاندارد و تضمین ایمنی صورت می‌گیرد.

عباس‌نژاد در این باره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر اهمیت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی بر بنادر غیرمالکیتی و جریان ورود و خروج کالا در کشور از نظر فنی، ایمنی و عملیاتی اشاره کرد که لازمه آن حضور اثرگذار در بنادر غیرمالکیتی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه