پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۳۶۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۳
اقتصاددریایی -مسابقات والیبال ساحلی تور ملی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با قهرمانی یک تیم از شهر بندر امام خمینی (ره) به پایان رسید.

قهرمانی تیم استعداد درخشان بندر امام در مسابقات والیبال ساحلی تور ملی‌

به گزارش اقتصاددریایی، در مسابقات والیبال ساحلی تور ملی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، با قهرمانی تیم استعداد درخشان شهر بندر امام به پایان رسید.

تیم استعداد درخشان در دیدار نهایی به مصاف ابنیه گستر شمال شرق شاهرود رفت و دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید و به این ترتیب سومین جام متوالی قهرمانی را کسب کرد.

این تیم در دو تور ملی بوشهر و پارسیان نیز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

تیم‌های هیأت والیبال شهر بندر امام خمینی(ره) و سنگ آهن بافق نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند و تیم هیات والیبال شهر بندرامام خمینی(ره) دو بر صفر به پیروزی رسید و در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

تیم سنگ آهن در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب شد و به مقام چهارمی مسابقات اکتفا کرد.

یادآور می‌شود کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تمهید فضا و امکانات لازم با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی زمینه مساعد برای برگزاری این دوره از تور ملی‌ را فراهم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه