پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۱۰۱
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۴
اقتصاددریایی - در همایش "پیاده سازی مهندسی ارزش در وزارت راه و شهرسازی" ، از سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه انجام مهندسی ارزش تجلیل شد.

تجلیل ازسازمان بنادر و دریانوردی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه مهندسی ارزش وزارت راه و شهرسازی

به گزارش اقتصاددریایی، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص گفت: از سال 1391 تاکنون حدود 30 مطالعه برنامه ریزی ارزش و مهندسی ارزش در سازمان بنادر صورت گرفت که منجر به ارتقای قابل ملاحظه شاخص ارزش و صرفه جویی متوسط 30 درصدی در پروژه ها شد.

مهدی نیکوکار با اشاره به پیشرو بودن سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مهندسی ارزش در سطح کشور، از امادگی این سازمان در راستای پیاده سازی و استقرار تکنیک ارزش در سایر دستگاه ها خبر داد.

به گفته وی، تکنیک ارزش (برنامه ریزی، مهندسی، مدیریت و تحلیل ارزش) تلاش تیمی سازمان یافته است که با هدف بررسی و تحلیل فعالیت های پروژه در مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری انجام می شود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: این امر با استفاده از هم افزایی تجارب، ابتکارات و فعالیت های متخصصان در جهت تحلیل کارکرد سیستم ها، عوامل، تجهیزات و تاسیسات به منظور دستیابی به کارکرد پیش بینی شده با کمترین هزینه و با حفظ و یا ارتقای کیفیت و در حداقل زمان صورت می پذیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه