پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۴۰۲
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۸
اقتصاددریایی - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی استان بوشهر تا پایان هفته با وزش باد‌های شمالی، دریا در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

دریا در استان بوشهر مواج و متلاطم است

به گزارش اقتصاددریایی، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی استان بوشهر تا پایان هفته با وزش بادهای شمالی، دریا در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت، گاهی وزش باد، در برخی نقاط غبار محلی و در صبح مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات و روی دریا در سواحل و فراساحل جنوبی ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر و در فراساحل جنوبی تا ۲۱۰ سانتی‌متر خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه