پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۷۸۶
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۸
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تیم عملیاتی بندر شهید رجایی با ثبت تعداد ۴۷ عملیات در یک شبانه روز در سال جاری به رکورد جدیدی در تعداد عملیات پهلودهی و جداسازی کِشتی‌ها دست یافته است.

رکوردشکنی پهلودهی و جداسازی کشتی در بندر شهید رجایی

به گزارش اقتصاددریایی، حسین عباس‌نژاد ظهر امروز اظهارکرد: در سال جاری تیم عملیاتی بندر شهید رجایی با ثبت تعداد 47 عملیات در یک شبانه روز و یکهزارو 100 عملیات در ماه به رکورد جدیدی در تعداد عملیات پهلودهی و جداسازی کِشتی‌ها دست یافته است.
وی ادامه داد: بندر شهید رجایی به عنوان پرترددترین بندر تجاری کشور همواره شاهد بالاترین میزان تردد و خدمات راهنمایی و یدک‌کشی به کشتی‌ها بوده این در حالی است که همجواری این بندر با بنادری مانند بندر شهید باهنر،صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس(اسکله فولاد) مجتمع کشتی‌سازی، بنادر قشم(حرا،کاوه و سلخ) و بندر خمیر باعث شده تیم عملیاتی علاوه بر بندر شهید رجایی به این بنادر نیز خدمات ورود و خروج شناورها را ارایه کرده که این محدوده شامل نوار ساحلی به طول 40 مایل است.
مدیرکل بنادر هرمزگان بیان کرد: علاوه بر بنادر همجوار خدمات‌رسانی لازم در زمینه راهنمایی و یدک‌کشی به سایر بنادر استان شامل بندرلنگه، کیش، پارسیان و کوه مبارک نیز در نواری به طول 290 مایل ارایه می‌شود.
عباس‌نژاد با اشاره به دستیابی تیم عملیاتی بندر شهید رجایی به تعداد 47 عملیات پهلودهی و جاسازی کشتی‌ها در یک شبانه روز افزود: با توجه به روند رو به افرایش و اضافه شدن تجهیزات و نیروی انسانی جدید به سیستم یادشده شاهد افزایش این میزان و ثبت رکوردهای جدید در آینده خواهیم بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه