پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۱۰۳
۰۷ تير ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۰
اقتصاددریایی - علی اکبر مرزبان سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و‌دریانوردی از زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف بندر فریدونکنار بازدید کرد و به مناسبت روز جهانی دریانورد با دریانوردان و خدمه کشتی‌های مستقر در این بندر دیدار و این روز را به آنان تبریک گفت.

بازدید سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر از بندر فریدونکنار

به گزارش اقتصاددریایی، محمدرضا فروغی مدیر بندر فریدونکنار در جریان بازدید سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و‌دریانوردی از اسکله ها، برج مراقبت و حوضچه بندر فریدونکنار، گزارشی از وضعیت عملیاتی بندر ارائه کرد.
به گفته وی، عملیات تخلیه و‌بارگیری بندر فریدونکنار نسبت به سال های قبل، رونق خوبی داشته و رشد ۲۵۰ درصدی داشته است.
علی اکبر مرزبان در جریان بازدید از بندر با اشاره به آغاز لایروبی حوضچه و‌کانال بندر ، گفت: با انجام ۳۰۰ ‌هزار مترمکعب لابروبی بندر با عمق مناسب بالای ۵ متر و نیم ، آینده خوبی را برای بندر پیش بینی می کنیم .
بنا بر این گزارش، سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و‌دریانوردی سپس مناسبت روز جهانی دریانورد، با فرمانده و کارکنان و خدمه کشتی های مستقر در حوضچه بندر از جمله شناور یدک کش و‌ کشتی باکو استای تحت پرچم روسیه دیدار و با اهدای گل ، روز جهانی دریانورد را به آنان تبریک گفت.
در بازدید سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و‌دریانوردی از بندر فریدونکنار برخی صاحبان شرکت ها و پیمانکاران بخش خصوصی ، مشکلات و مسائل خود در بندر را با وی مطرح کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه