پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۷۸۹
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۲
اقتصاددریایی - فتح الله پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران توسعه بازاریابی و تعمیر شناورهای دریایی با محور صنایع کوچک را از الزامات تحقق اقتصاد دریاپایه در استان بیان کرد.

بازار تعمیر شناور‌های دریایی در مازندران توسعه یابد

به گزارش اقتصاددریایی، فرج الله فتح الله پور در گفت وگو با خبرنگار بازار توسعه بازاریابی و ایجاد فرصت‌ های ساخت و تعمیر کشتی‌ ها و شناورهای دریایی با محور صنایع کوچک و متوسط فعال در شمال کشور را از ضرورت‌ ها بیان کرد و گفت: توسعه استفاده از ظرفیت بندر امیرآباد به عنوان بندر نسل سوم از محورهای مهم اقتصاد دریاپایه در استان است.

وی تقویت کریدور تجاری شرق به غرب و شمال به جنوب و توسعه زنجیره تأمین الکترونیک در استان را از دیگر الزامات ذکر کرد و به اقدامات صورت گرفته در زمینه تحقق اقتصاد دریا پایه اشاره و اضافه کرد: سیاست‌ های اقتصاد دریا محور از سوی مقام معظم رهبری در ۹ بند ابلاغ شد و دبیرخانه مرکزی ستاد توسعه دریا محور استان‌ های شمالی نیز در استان‌ مازندران مستقر شده است اما متأسفانه هنوز نمایندگان استان‌ های گیلان و گلستان معرفی نشده است.

وی با تاکید بر اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان در استان گفت: باید برای توانمندسازی جوانان جویای کار اقدام شود و در این راستا شورای توانمندسازی و مهارت آموزی فعال شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه