پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۹۸۲
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۷
 اقتصاددریایی -فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از نجات سه گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل عسلویه خبر داد.

۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل عسلویه نجات یافتند

به گزارش اقتصاددریایی،سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر جمعه یک گردشگر نوروزی با وجود وضعیت نامساعد جوی دریا اقدام به شنا در آب‌های مواج ساحل بندر عسلویه کرده و باعث به خطر افتادن جان خود و سایر اعضای خانواده خود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: این جوان وارد آب شده و به دلیل مواج بودن دریا و عدم مهارت شنا در حال غرق شدن بود که برادر ایشان، سپس پدرش برای نجات جان فرزندش وارد آب شده و آنها هم نه تنها موفق به نجات غریق نشدند بلکه خودشان هم دچار غرق شدگی شدند.

سرهنگ خواجه افزود: به محض مشاهده این صحنه توسط مأموران انتظامی پارک ساحلی نخل تقی، بلافاصله وارد عمل شده و با توجه به مهارت و آموزش‌هایی که در نجات غریق داشتند خود را به آب دریا زده و با کمک شخصی از اهالی محل با زحمت و مشقت زیاد موفق به نجات هر سه نفر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: پس از دریافت این خبر به همراه فرماندار شهرستان عسلویه با حضور در صحنه، از این افسر وظیفه شناس فراجا و اهالی محل تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود گردشگران دریایی ایام نوروز با توجه جدی به نکات ایمنی، سفر را به کام خود و همراهان‌شان تلخ نکنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه