پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۹۸۸
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۰
اقتصاددریایی - مدیرعامل ایزوایکو گفت: با توجه به نیاز استراتژیک کشور برای ساخت و تعمیر کشتی‌ها و با توجه به استراتژیک بودن صنعت کشتی‌سازی که می‌توان از تحریم‌های ناجوانمردانه جلوگیری کند باید این صنعت توسعه یابد.

نیاز استراتژیک ایران برای ساخت و تعمیر کشتی‌ها

به گزارش اقتصاددریایی،سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با تاکید بر اینکه کشتی سازی و صنایع دریایی در صف اول تحریم‌ها هستند اظهار داشت: با توجه به نیاز استراتژیک کشور برای ساخت و تعمیر کشتی‌ها و با توجه به استراتژیک بودن صنعت کشتی‌سازی که می‌توان از تحریم های ناجوانمردانه جلوگیری کند باید این صنعت توسعه یابد.

وی افزود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از حمل و نقل کالای کشور از طریق دریا و کشتی انجام می‌شود بر همین اساس باید بر توسعه صنایع کشتی سازی در داخل کشور تکیه کرد.

مدیرعامل ایزوایکو گفت: برای اینکه ما بتوانیم خدمات مناسب در آینده در اختیار مشتریان قرار دهیم لازم است همزمان با تکنولوژی‌های روز دنیا حرکت کنیم و کارهای بزرگی نظیر سکوهای فشارافزا را به زودی آغاز می کنیم.

وی تصریح کرد: تاکید بر تکمیل طرح های توسعه داریم و طرح توسعه حوضچه‌های خشک ما بالغ بر 260 میلیون دلار در حال نهایی سازی است و به دنبال جذب مشارکت سرمایه گذار هستیم.

ضربی گفت: در حال حاضر از ظرفیت موجود به صورت نسبی استفاده می‌شود که با طرح توسعه می‌توان از ظرفیت به طور کامل بهره برد.

وی تاکید کرد: در بخش شناورهای کوچک هم طرح هایی در حال اجرا داریم، این بخش بازار مناسبی دارد و با تکمیل طرح های توسعه می‌توانیم این بازار را در اختیار داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه