پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۵۶۶
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳
اقتصاددریایی - رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر گفت: دوره آموزش کنوانسیون دریایی با تدریس " محرم فکری"، از کارشناسان برجسته حوزه بنادر و دریانوردی، در این بندر برگزار شد.

دوره آموزش کنوانسیون‌های دریایی در بندر کنگان بوشهر برگزار شد

به گزارش اقتصاددریایی، عبدالمحمد نادری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره آموزشی یاد شده، کارکنان بندر کنگان با قوانین مختلف و بایدها و نبایدهای حوزه دریا و دریانوردی آشنا شدند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، قوانین مربوط به کنوانسیون‌های مختلف حوزه بنادر و دریانوردی از جمله کنوانسیون کار دریایی (MLC)، کنوانسیون MARPOL (جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی‌ها)، کنوانسیون STCW (کنوانسیون بین‌المللی استانداردهای آموزش، گواهینامه و نگهبانی دریانوردی)، و کنوانسیون بین‌المللی جستجو و نجات دریایی به کارکنان بندر کنگان ارائه شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی از الزامات نیروهای حوزه دریایی و بندری است که به فراخور نیاز کارکنان نسبت به انتخاب و برگزاری دوره‌ها با حضور اساتید برجسته اقدام می‌شود.

نادری افزود: آموزش مقوله‌ای مهم برای بهره‌وری است که در راستای خدمات‌رسانی شایسته و تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت‌های اداره بندر و دریانوردی کنگان محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه