پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۳۴۷
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۸
اقتصاددریایی - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: با توجه به باطل شدن مجوز پروژه پتروشیمی میانکاله توسط وزارت نفت، امیدواریم مجوز زمین پروژه نیز در دولت چهاردهم پیگیری و آن نیز ابطال شود.

ابطال مجوز زمین پتروشیمی میانکاله در دولت چهاردهم پیگیری شود

به گزارش اقتصاددریایی،علی سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مانا با اظهار امیدواری از اینکه دولت آتی بتواند راه دولت سیزدهم در زمینه حفاظت از محیط زیست دریایی و تالابی کشور را ادامه دهد، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را ممانعت از اجرایی شدن پروژه پتروشیمی میانکاله اعلام کرد و گفت: موفق شدیم با پیگیری‌های گسترده مانع از تهدید حیات تالاب بین‌المللی میانکاله با اجرایی شدن این پروژه شویم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ادامه داد: من نمی توانم هیچ قولی در خصوص عدم از سرگیری مجدد پروژه پتروشیمی در آینده دهم اما آنچه که مشخص است اینکه این پروژه هم اکنون به لحاظ قانونی تمام شده محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: با توجه به باطل شدن مجوز پروژه پتروشیمی میانکاله توسط وزارت نفت، امیدواریم مجوز زمین پروژه نیز در دولت چهاردهم پیگیری و آن نیز ابطال شود.

این مقام مسئول در سازمان محیط زیست، گفت: در صورت اعمال سیاست‌های صحیح در دولت چهاردهم، احتمال نمی‌دهیم این پروژه مخرب زیست محیطی از‌سر گرفته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه