پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۱۷۱
۱۲ تير ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۸
اقتصاددریایی -  مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران گفت: اشتغال بومیان خارگی در پیمانکاری‌های مستمر غیر پروژه‌ای این شرکت ساماندهی شد.

اشتغال بومیان خارگی در اولویت اشتغال پایانه‌های نفتی است

به گزارش اقتصاددریایی، عباس غریبی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم جزیره خارگ همیشه مطرح بوده است.

وی افزود: از سال گذشته با ظرفیت‌هایی که ایجاد شد اقدامات مثبتی صورت پذیرفت و تعدادی از جوانان خارگی در پیمان‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران مشغول به کار شدند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: تلاش این شرکت و ما بهبود شرایط اشتغال نیروهای بومی می‌باشد و باید همه مسئولان متولی این بخش در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

غریبی تاکید کرد: نظر به اینکه جزیره خارگ در زمره مناطق کم برخوردار محسوب شده و یکی از درخواست‌های اهالی بومی از مسئولان شرکت ملی نفت جذب فرزندان آنها در قراردادهای پیمانکاری حجمی مستمر غیر پروژه‌ای است بر همین اساس و در راستای اجرای عدالت در جذب و اشتغال بومیان جزیره کمیته‌ای متشکل از مسئولان مرتبط با حوزه اشتغال راه اندازی شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ابلاغی در حوزه جذب نیروی بومی در پیمان‌ها اقدام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه