پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۳۶۹
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۸
اقتصاددریایی - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: اولین مجوز سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های تفریحی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صادر شد.

اختصاص سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های تفریحی در استان بوشهر

به گزارش اقتصاددریایی،اسماعیل سجادی منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از مطالبه فراوان فعالان حوزه گردشگری و دریایی برای اخذ سوخت یارانه‌ای به کشتی‌های تفریحی که بتواند هزینه استفاده از این کشتی‌ها را برای گردشگران، مسافران و هم استانی‌های اقتصادی و پایین بیاورد سال‌ها مطالبه اخذ سوخت یارانه‌ای مانده بود و دست و پا گیر بود.

وی افزود: با ورود دولت سیزدهم و پیگیری‌های استاندار بوشهر، بنده و وزیر در هیأت دولت، روند اجرایی اخذ سوخت یارانه‌ای طی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: جا دارد از حمایت‌های مدیریت جدید شرکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر برای اخذ این مجوز تقدیر و تشکر کنم.

سجادی منش گفت: این نوید خیر را به فعالان گردشگری ساحلی و دریایی می‌دهیم که حمایت‌های بعدی تسهیلاتی از سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر به این شناورها خواهد شد که بتوانیم رونق بیشتری ایجاد شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پایانه مسافری در اداره بندر بوشهر در دولت سیزدهم ساخته شده است که آماده بهره‌برداری بوده و امیدواریم در ایام نوروز گردشگری ساحلی و دریایی پر رونقی در استان بوشهر داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه