پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۳۲۹
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۸
اقتصاددریایی - مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سال آینده بیش از ۱۰ فروند شناور امداد و نجات به ناوگان امداد و نجات کشور افزوده خواهد شد.

اختصاص بیش از 10 فروند شناور جستجو و نجات به ناوگان کشور

به گزارش اقتصاددریایی، نادر پسنده در گردهمایی تخصصی مدیران و معاونان دریایی سازمان بنادر در بوشهر اظهار کرد: براساس طرح مطالعاتی آمایش تجهیزات دریایی در اختصاص شناورهای جستجو و نجات به بنادر کشور، سهم هر کدام از بنادر کشور به تفکیک تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح، نوع و تعداد شناورها مشخص شده است و به تدریج پس از ساخت یا تامین تا پایان سال آینده به ناوگان عملیاتی بنادر کشور اضافه می‌شود.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: با توجه به استقبال ویژه هم وطنان از سفرهای دریایی در ایام تعطیل زمستان و همچنین عید نوروز به صورت مسافری و گردشگری تمام گروه های جستجو و نجات دریایی با مشارکت سایر ارگان ها و سازمان ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

پسنده افزود: امید است این وضعیت آماده باش نیروهای امداد دریایی، سفرهای ایمن و بی خطری را برای مردم هم‌طنان رقم بزند.

وی تاکید کرد: از هم وطنان نیز انتظار می رود در سفرهای دریایی از بنادر، اسکله و شناورهای مجاز استفاده کنند، چراکه سفرهای دریایی دارای مدل طراحی شده سفر و تحت پوشش نظارت مستمر ایمنی قرار دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه