پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۱۰۳
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۱
اقتصاددریایی - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان گفت: دستگاه های اجرایی تنگستان امکانات رفاهی، گردشگری و امنیت اجتماعی مسافران نوروزی را به نحو مطلوب تأمین کنند.

دستگاه‌های اجرایی تنگستان آماده خدمات رسانی به مسافران باشند

به گزارش اقتصاددریایی،روح الله تنگستانی در نشست تسهیلات سفر شهرستان تنگستان اظهار داشت: سفرهای نوروزی باید به عنوان یک فرصت جهت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و اشتغال شهرستان استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند امکانات رفاهی گردشگری و امنیت اجتماعی مسافرین نوروزی را به نحو مطلوب تأمین کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان اضافه کرد: با تاکید بر آنکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه ریزی لازم جهت خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی داشته باشند خواست تا گزارش عملکرد خود به فرمانداری ارسال کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان یاد آور شد: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در شهرستان باید نظارت از واحدهای صنفی و توزیعی و خدماتی را تشدید و برخورد مناسب با واحدهای متخلف در برنامه کاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی شناورهای تفریحی و قایق‌ها در برنامه کاری دستگاه‌های مرتبط باشد خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات جهت انجام عملیات نجات و امداد رسانی در ایام نوروز به ویژه در مواقع بحرانی آمادگی لازم داشته باشند.

تنگستانی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنگستان شستشو، پاکسازی علائم؛ بازبینی و تعمیر چراغ‌های روشنایی مسیر انجام دهد ادامه داد: ضرور است اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاکسازی سطوح راه و آبروی پل‌ها، ساماندهی علائم جاده ایی و تجهیزات ایمنی راه‌های را در دستور کار خود قرار دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه