پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۹۲۸
۳۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰
اقتصاد دریایی- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در پارک‌ها و اماکن تفریحی نوار ساحلی شد.

پارک‌های ساحلی بوشهر با زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی غنی شوند

به گزارش اقتصاددریایی،پروین خوشبخت صبح شنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: پارک‌ها و اماکن تفریحی در نوار ساحلی مورد استفاده خانواده‌ها و گردشگران زیادی است،

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: این کمیسیون بازدیدهایی از پارک‌ها و اماکن تفریحی نوار ساحلی در جهت بررسی وضعیت آنها داشته است.

وی ادامه داد: از مهمترین مشکلات می‌توان به نبود سازه‌هایی برای تبلیغات فرهنگی با محوریت فرهنگ شهروندی، تأمین روشنایی پارک‌ها به نحو مطلوب، رنگ آمیزی و تجهیز وسایل ورزشی پارک‌ها و تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد.

خوشبخت نبود فضای مناسب برای تکثیر پرندگان، نامشخص بودن قرار داد وسایل بازی و برخی غرفه‌های پارک‌ها، وضعیت نامناسب عرضه غذا، عرضه قلیان و ایجاد برخی کافی شاپ و کیوسک بدون مجوز و موضوع سگ گردانی را از مسائل و مشکلات پارک‌ها عنوان کرد.

وی خواستار رسیدگی جدی شهرداری به این مشکلات شد و گفت: باید پارک‌های ساحلی با زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی غنی شوند تا شهروندان بتوانند به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه