پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۶۹۲
۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۳
رئیس آبفا چالوس با اشاره به مشکل قطعی آب ۱۳ هزار مشترک در این شهرستان گفت: اکنون آب وارد منبع اصلی شده و به‌صورت تدریجی در حال انتقال به لوله‌های اصلی محلّات شهری و همچنین روستاهای بخش مرکزی است و بقیه محلات تا شامگاه امشب مشکلشان مرتفع خواهد شد.

آب شرب چالوس و حومه تا پایان امشب برقرار می‌شود؟

به گزارش اقتصاد دریایی، قاسم پاشا، رئیس آبفای چالوس درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در چالوس، با تشریح مشکل قطعی آب در چالوس گفت: در پی وقوع شکستگی مجدد خط انتقال 600 ایستگاه پمپاژ سنگ تجن و لزوم اجرای عملیات رفع شکستگی، مشترکین شهر چالوس در مناطق ضلع جنوبی خیابان پالوجده، خیابان‌های فرهنگ، کورش، آیت الله غفاری، محوطه کاخ، پشت بیمه تامین اجتماعی، خیابان استاد مطهری، جاده تهران، بازار روز، دوستگر، شمال آباد، اطراف بیمارستان طالقانی، گلسرخی و همچنین روستاهای بخش مرکزی از جمله تازه آباد، عربخیل، مهدی آباد، تجین کلای سفلی و علیا، خرمنه علیا و سفلی، ذوات شرق، علی آباد، دارکلای علیا، شهرآرا، سینوا و سینوا چشمه با قطعی آب مواجه شدند .

وی بیان کرد: 35 درصد جمعیت شهری چالوس با 13 هزار مشترک در 9 روستای بخش مرکزی شهرستان از این آب استفاده می‌کنند، البته در مدت قطعی آب 18 چاه آب منطقه روشن و در مدار بود.

رئیس آبفای چالوس گفت: در طول قطعی آب سعی و تلاش شده است که خدمات آبرسانی به شهروندان انجام شود و در این راستا 7 دستگاه تانکر سیار در سطح شهر و2 تانکر 10هزار لیتری برای بیمارستان و مدارس اختصاص داده شد تا آبرسانی انجام شود.

پاشا افزود: قطعی آب در 9 روستای بخش مرکزی شهرستان چالوس بوده که در قالب 13هزارمشترک هستند و 35 درصد جمعیت شهر چالوس هم از آب خط انتقال سنگ تجن چشمه گردوک بهره مند هستند.

وی از رفع مشکل لوله‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: همکاران آبفا پس از ساعت‌ها تلاش، توانستند ساعت 3 بامداد امروز مشکلات آبرسانی شهرستان چالوس را برطرف کنند.

به گفته پاشا هم اکنون آب وارد منبع اصلی شده و به‌صورت تدریجی در حال انتقال به لوله‌های اصلی محلّات شهری و همچنین روستاهای بخش مرکزی است و بقیه محلات تا شامگاه امشب مشکلشان مرتفع خواهد شد.

رئیس آبفای چالوس با اشاره به اینکه در دو روز قطعی، مخازن خالی و شبکه آبرسانی تخلیه شده و همچنین مصارف مناطقی که وصل شده بالاست، تصریح کرد: نیاز به زمان برای پرشدن مخازن داریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه