پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۴۷۸
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۳
آخرین دستاورهای کشور
اقتصاددریایی - گروهی از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و ماهشهر در قالب اردوی راهیان پیشرفت ضمن بازدید از اسکله‌ها و تأسیسات مجتمع بندری امام خمینی(ره) با آخرین دستاورهای کشور در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی آشنا شدند.

به گزارش اقتصاددریایی،گروهی از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و ماهشهر در قالب اردوی راهیان پیشرفت ضمن بازدید از اسکله‌ها و تأسیسات مجتمع بندری امام خمینی(ره) با آخرین دستاورهای کشور در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی آشنا شدند.

بازدید کاروان راهیان پیشرفت از تازه‌ترین دستاورهای بندر امام خمینی(ره)

به دنبال اعلام آمادگی این اداره کل به منظور استقبال از اردوهای راهیان پیشرفت با هدف معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاورهای میهن اسلامی در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی، روز دوشنبه 23 مردادماه، مجتمع بندری امام خمینی(ره) پذیرای نخستین گروه از اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی بود.

در جریان این بازدید دانش آموزان پایه دهم مدارس شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و ماهشهر و مسئولان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با توضیحات ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل با مجموعه فعالیت‌ها و همچنین دستاوردهای آن در حوزه مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه با اتکاء بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان در بازطراحی،تولید و تعمیر قطعات حساسِ تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری آشنا شدند.

در ادامه این اردوها، هیأت دیگری مرکب از دانش‌آموزان بسیجی دختر نیز از این مجتمع بزرگ بندری دیدن خواهند کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه