پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۴۴۳
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۰
سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر عنوان کرد:
اقتصاددریایی- یکی از اولویت‌های سازمان بنادر طی دوسال گذشته، تامین منابع برای گردش عملیات بندری و دریایی و جلوگیری از تاخیر و تعلل اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بوده است.

به گزارش اقتصاددریایی ، سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌دریانوردی گفت: یکی از اولویت‌های سازمان بنادر طی دوسال گذشته، تامین منابع برای گردش عملیات بندری و دریایی و جلوگیری از تاخیر و تعلل اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بوده است.

استقرار کامل نظام چرخه مدیریت بهره‌وری در سازمان بنادر و دریانوردی

محمد حسین علامه در جمع خبرنگاران همچنین از اخذ مجوز برای جذب ۳۰۹ نفر به منظور به‌کارگیری در پست‌های تخصصی و جذب ۱۱۱ نفر از نخبگان کشوری، خبر داد .
وی با اشاره به طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان اظهار داشت: بر اساس این طرح تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع عمومی جذب شده است و بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام و فراهم‌سازی قرار دارد.
علامه با بیان پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان بنادر بوده که سال گذشته تدوین مفهومی شده است، افزود: این سازمان در حوزه‌ چرخه مدیریت بهره‌وری بالاترین اعتبار را کسب کرده و این نظام هم‌اکنون به طور کامل در سازمان بنادر مسقر شده است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌دریانوردی همچنین با اعلام خبر تدوین سند راهبردی پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی، گفت: طی دو سال گذشته و در جهت توان‌مندی و شایسته‌گزینی، بالغ بر ۱۱۰ ساعت دوره آموزشی در سازمان بنادر برگزار شد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع انضباط مالی در سازمان بنادر تاکید کرد: این سازمان موفق شد طی سال‌های گذشته، صورت‌های مالی را در چارچوب قوانین و مقررات، جذب و جمع‌بندی کند.
علامه همچنین از تدوین احکام اقتصاد دریا در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق کامل راهبرد توسعه دریامحور در کشور خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه