پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۱۶۵
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵
مجموعه ما با داشتن بیش از 15 دستگاه خودرو مثل یدک کش، جرثقیل، خودرو بر و غیره در حوادثی مثل تصادف یا مختل شدن اتومبیل در سریع ترین زمان ممکن فقط با یک تماس در اختیار شما می باشد.

 امداد خودرو

 

معرفی امداد خودرو

امداد خودرو با چند دهه تجربه کاری در زمینه تعمیر و حمل و نقل خودرو به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته در خدمت شما عزیزان می باشد. مجموعه ما با داشتن بیش از 15 دستگاه خودرو مثل یدک کش، جرثقیل، خودرو بر و غیره در حوادثی مثل تصادف یا مختل شدن اتومبیل در سریع ترین زمان ممکن فقط با یک تماس در اختیار شما می باشد.

 شماره امداد خودرو 096440 و شماره امداد خودرو جاده ای هراز 09112273108 می باشد. فقط کافی است در هنگام بروز مشکل برای خودرو با این شماره ها به صورت 24 ساعته تماس بگیرید. بهتر است این شماره ها را در گوشی خود داشته باشید تا بتوانید از خدمات ما به صورت سریع استفاده کنید.

امداد در جاده هراز

امداد خودرو جاده هراز با داشتن پرسنل و متخصصان ماهر در این زمینه با داشتن مجوزهای رسمی از کلانتری، پلیس راه، ایران خودرو، سایپا و غیره در تمامی مناطق هراز به صورت تمام وقت آماده است که به شما خدمات دهد.

خودروهایی مثل جرثقیل جاده هراز و دستگاه مکانیک سیار هراز برای خدمات بیشتر به مجموعه اضافه شده است. علاوه بر آن در این مجموعه دستگاه مکانیک سیار آمل برای مناطق آمل نیز وجود دارد.

کلام آخر

در زمانی که خودرو شما دچار مشکل شده است حتما در انتخاب امداد خودرو دقت کافی را داشته باشید. اگر امداد خودرو تخصص کافی برای حل مشکل خودرو شما نداشته باشد هزینه زیادی را برای شما به وجود می آورد.

مجموعه ما علاوه بر خدمات گفته شده، قیمت مناسبی دارد و می توانید با داشتن کارت چهار ستاره از تخفیفات این مجموعه استفاده کنید.

 تمام هدف این مجموعه کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان می باشد. برای دسترسی راحت تر شما مجموعه ما سایت به نشانی https://harazyadak.ir  راه اندازی کرده است که می توانید در طول شبانه روز به آن مراجعه کنید.

 علاوه بر آن می توانید برای راهنمایی های بیشتر سوالات خود را از مشاوران متخصص ما بپرسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه