پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۹۸۱
۲۹ تير ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵
ضد آفتاب یکی از کرم‌هایی است که باید در چهار فصل سال به خصوص فصل بهار و تابستان از آن استفاده کنید. اما ما در این مقاله به شما یک روغن طبیعی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند یک ضد آفتاب طبیعی باشد.

روغن نارگیل

بوق خبر - روغن نارگیل می‌تواند به عنوان تمیز کننده طبیعی پوست صورت، کرم مرطوب کننده و یک ضد آفتاب طبیعی عمل و بیماری‌های پوستی را درمان کند.

روغن نارگیل، یک کرم ضد آفتاب طبیعی

آیا می‌دانید روغن نارگیل حاوی SPF حدود ۵-۷ است؟ اگر چه شما نباید از آن برای مدت طولانی در زیر نور خورشید استفاده کنید، ولی برای پیاده روی کوتاه مدت یا بیرون رفتن، بسیار مناسب است.


بیشتر بخوانید:

تقویت پوست صورت با چند راهکار مفید و ساده

بهترین روغن‌ها برای ماساژ پوست سر و مزایای آن‌ها


روغن نارگیل، لوسیون بدن

به بدن خود لوسیون و کره طبیعی بزنید! آن چه نیاز دارید روغن نارگیل، روغن‌های خوشبو کننده و یک میکسر دستی یا میکسر الکتریکی است. مواد را ترکیب و آن‌ها را برای ۵ دقیقه مخلوط کنید تا آماده شود. حالا کره بدن خود را ساخته اید که به پوست شما آب رسانی می‌کند و آن راصاف و سالم نگه می‌دارد.

روغن نارگیل، نرم کننده طبیعی مو

دو قسمت از روغن نارگیل و یک قسمت از روغن جوجو با را در یک کاسه ترکیب کنید. آن‌ها را روی موهایتان بگذارید و محکم ببندید. بگذارید ۵-۳ دقیقه بماند و در آخر با آب سرد بشویید. این مرطوب کننده مطبوع باعث می‌شود که موهایتان نرم و ابریشمی شود و همچنین به دلیل رطوبت موجود در روغن، باعث از بین رفتن وزی مو می‌شود!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه