پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۷۱۴۳
۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۸
حسین عباس‌نژاد پیرامون بازدید استاندار هرمزگان از طرح‌های توسعه‌ای بندری در دست احداث در بندر شهید رجایی اظهار داشت: به دنبال نشست‌های متعدد کارگروه توسعه اقتصاد دریامحور و سیاست گذاری‌هایی که در استان انجام شده، از نظر پروژه‌محور کردن موضوعات و براساس نیازمندی‌های استان طرح‌های توسعه‌ای به خصوص برای جزایر استان تعریف شده است.
اجرای ۲۲ طرح توسعه‌ای در حوزه بنادر و جزایر هرمزگان

به گزارش اقتصاددریایی، وی با اشاره به ابراز رضایت‌مندی استاندار در اغلب طرح‌ها که مطابق با برنامه زمان‌بندی یا جلوتر از آن بوده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح دریایی و بندری در استان تعریف شده که درحال انجام است.   مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: علاوه بر طرح‌های جدید توسعه‌ای برای جزایر لارک و هرمز ۲۰ طرح بندری و دریایی دیگر برای استان تعریف شده، که در سال جاری مناقص‌های آن انجام و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: تحقق این طرح‌ها براساس جدول زمانی تحولات زیادی را در توسعه دریایی و بندری استان هرمزگان به خصوص در جزایر استان و بندر شهید رجایی رقم خواهد زد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه علاوه بر احداث، تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های روبنایی مورد نیاز بندر شهید رجایی سه طرح مهم و راهبردی نخستین ترمینال مکانیزه غلات، طرح تعمیرات اساسی پل‌های بندر شهید رجایی و پایانه مکانیزه مواد فله معدنی (طرحی با رویکرد بهبود بهره وری حمل‌ونقل ریلی) براساس برنامه زمان‌بندی درحال انجام است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه