پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۷۰۴۳
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۷
اقتصاددریایی - دومین نشست ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به منظور ارائه گزارش ارزیابی جامع وضعیت شاخص‌های HSE در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات مرتبط و نمایندگان HSE واحد‌ها برگزار شد.

دومین نشست ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی و پدافند غیرعامل بنادر و دریانوردی گیلان

به گزارش اقتصاددریایی، در این نشست مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل عدم انطباق های اعلام شده و دلایل آن را در بخش های حاکمیتی و بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری انزلی بیان داشت.
حسین یونسی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست با بیان اینکه با همکاری معاونت ها باید این موضوعات رفع شود، اظهار داشت: در راستای ایمن سازی بنادر و دارایی های آن و همچنین آمادگی مقابله با آسیب های شناسایی شده در بخش HSE، باید این موضوعات به گونه ویژه ای مورد توجه تمام بخش های اداره کل و بندر قرار گیرد.
وی افزود: تا سومین جلسه ستاد اجرایی مرکز HSE، آتش نشانی، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان باید تمام موارد پیگیری مستمر قرار گیرند و رفع شوند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه در ایمن سازی بنادر گیلان اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: در بحث امتیاز شاخص های HSE رشد داشته ایم اما باید دلایل عدم کسب برخی امتیازات پیگیری شود و جلسات کارشناسی به منظور ارتقای وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بندر در دستور کار واحدها قرار گرفت.
گفتنی است، در این نشست عدم انطباق های اعلام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه ایده ها و نظرات کارشناسی مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه