پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۷۹۸
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۲
اقتصاددریایی - معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی، با هدف ارتقای توان عملیاتی امداد و نجات و بهبود هماهنگی واحدها، در ورودی حوضچه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی در ورودی حوضچه بندر چابهار

به گزارش اقتصاددریایی،سید احمد هاشمی، با اعلام این خبر گفت: مانور محلی جستجو و نجات دریایی در ورودی حوضچه بندر شهید بهشتی با اهداف ارتقای آمادگی برای مواجهه سریع و موثر با سوانح مربوط به شناورهای صیادی از طریق ایجاد هماهنگی بین ادارات اداره کل، افزایش ایمنی و ارتقای سطح کیفی و سرعت عمل در پیشگیری از سوانح دریایی برگزار شد.

وی برنامه ریزی، سنجش و حصول اطمینان از آمادگی تیم‌های امدادی و عملیاتی مرتبط با فعالیت‌های واکنش سریع جستجو و نجات دریایی در شرایط اضطرار و حوادث دریایی و ارزیابی توان تجهیزاتی و منابع پشتیبانی کننده را در مدیریت سوانح دریایی از دیگر اهداف این اجرای این مانور برشمرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری اینگونه مانورها در راستای اهداف برنامه ریزی شده این معاونت در طی سال اجرا می شود، سناریوی این مانور را جزو اهداف شش ماهه خواند و نتایج حاصل از اجرای آن را مثبت ارزیابی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه