پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۷۹۳
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶
اقتصاددریایی - معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی پزشکی به ۲ ملوان شناور خدماتی و نفتکش در سواحل خلیج فارس حوالی خارگ و عسلویه با موفقیت انجام شد.

امدادرسانی دریایی به خدمه ۲ شناور در سواحل خارگ و عسلویه

به گزارش اقتصاددریایی، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به اینکه امدادگران دریایی استان بوشهر در حاشیه خلیج‌فارس شبانه‌روز در ارائه خدمت به دریانوردان آماده‌باش هستند اظهار داشت: شش مرکز جستجو و نجات دریایی فعال است که دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه ۱۵۵۰ از خدمات مراکز یادشده برخوردار شوند.

وی با اشاره به دو امدادرسانی در سواحل خارگ و عسلویه بیان کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور خدمات سکو حفاری متحرک به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از ملوانان شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: شناور ناجی فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله عسلویه تحویل داد.

حاجی رضایی تصریح کرد: در دومین عملیات پیرو اعلام اضطرار یک فروند نفتکش به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یکی از ملوانان، شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

وی افزود: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله مروارید جزیره خارگ تحویل داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه