پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۷۲۸
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۵
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: امروز اوج پرواز‌های اربعین است که پیش‌بینی می‌کنیم ۱۱۰ پرواز طی امروز انجام شود.

انجام روزانه ۱۱۰ پرواز به مقصد نجف و بغداد

به گزارش اقتصاددریایی، سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در برنامه سلام خبرنگار با بیان اینکه بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته در ستاد اربعین کشور و ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه ایام سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: پیک پروازها از امروز آغاز شده و شاهد افزایش پروازها خواهیم بود.

وی افزود: امروز ۱۱۰ پرواز به مقصد نجف و فرودگاه بغداد خواهیم داشت و مسافران از فرودگاه امام خمینی و ترمینال سلام پروازهای خود را انجام می دهند.

چلندری اظهار کرد: میانگین هر پرواز ۱۵۰ نفر است چراکه ممکن است برخی از پروازها ۲۳۰ نفر و برخی از پروازها ۱۲۰ نفره باشد که با این تفاسیر روزانه ۱۵ هزار زائر از فرودگاه امام خمینی به نجف و یا بغداد اعزام می شوند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی توضیح داد: فرودگاه امام خمینی آمادگی انجام پرواز تا ۴ هزار پرواز به صورت رفت و برگشت را دارد و با توجه به نزدیک بودن ایام ۲۸ صفر فرودگاه امام خمینی آمادگی انجام پرواز تا ۱۲ شهریور ماه را دارد.

او تاکید کرد: امکان انجام پرواز زیارتی تا ۱۳۰ پرواز از ترمینال سلام هم وجود دارد و با توجه به ایام اوج سفرهای خارجی ما پیش بینی می کنیم که از ترمینال یک فرودگاه امام خمینی روزانه ۱۷۰ تا ۱۸۰ پرواز انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه