پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۵۲۳
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۹
اقتصاددریایی - دکل ۴۸ متری ایستگاه مرکزی آتش نشانی، به منظور ارتقای سطح کیفی و برقراری ارتباط ایمن و پایا با ایستگاه‌های فرعی آتش نشانی و صنایع همجوار در بندر امیرآباد نصب و راه‌اندازی شده است.

نصب دکل ایستگاه مرکزی آتش نشانی در بندر امیرآباد

به گزارش اقتصاددریایی،محمد علی موسی پور گرجی با اشاره به نصب و راه اندازی دکل 48 متری ایستگاه مرکزی آتش نشانی این بندر گفت: با نصب و راه‌اندازی این دکل ضمن امکان برقراری ارتباط مخابراتی ایمن و پایا با ایستگاههای فرعی و صنایع همجوار ، سطح کیفی ارتباطات نیز ارتقا یافته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد یادآور شد : از مهم‌ترین اهداف نصب و راه‌اندازی این دکل پوشش نقاط کور و برقراری ارتباط سریع و با کیفیت در مواقع ضروری در انجام ماموریت های امدادی و آتش نشانی بوده است که با نصب آن ، مشکلات برقراری ارتباط رفع شده و پیام ها با کیفیت مبادله می شود.

وی افزود: این دکل از نوع خود ایستا چهار وجهی و مناسب برای نصب انواع آنتن بوده و به عنوان رله برای تقویت ارتباط کانال های دریایی ، لینک‌های رادیویی، آنتن های UHF و VHF نیز کار برد دارد.

موسی پور گرجی در پایان تشریح کرد : اجرای سازه و نصب این دکل با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال و درمدت 6 ماه انجام شده است و پوشش گسترده تر ارتباط رادیویی در انجام ماموریت ها و عملیات های امداد و نجات مشارکتی با صنایع همجوار از دیگر مزایای نصب و بهره گیری از این دکل می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه