پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۴۶۵
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۶
اقتصاددریایی - سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در بندر امیرآباد، بر اتمام به موقع پروژه‌های توسعه‌ای بر اساس زمان بندی قرارداد تاکید کرد.

بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی بندر امیرآباد

به گزارش اقتصاددریایی، سعید حسن‌عباسی، برای بازدید میدانی و بررسی روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی به استان مازندران رفته بود، بر اتمام به موقع پروژه ها بر اساس زمان بندی قرارداد و بررسی موانع و چالش های اجرای این پروژه ها تاکید کرد.

سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی عمرانی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان در سال جاری، گفت: انتظار می رود بنادر با انجام اقدامات لازم در حفظ و نگهداشت دارایی های فیزیکی سازمان، به آن اهتمام ورزند.

سرپرست اداره کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید میدانی از این پروژه ها ضمن ارزیابی برنامه زمان بندی پیشرفت پروژه ها اظهار کرد : چنانچه پروژه ها در زمان مقرر بر اساس قرارداد به بهره برداری نرسد متضمن زیان و هزینه مازاد خواهد شد که تبعاتی برای پروژه ها خواهد داشت و در عملکرد بنادر اخلال ایجاد خواهد کرد.

سعید حسن عباسی پس از بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا در نشست مشترک با معاون مهندسی و عمران و کارشناسان این اداره کل با اشاره به اهمیت شاخص‌های تعمیر و نگهداری و بهره برداری اصولی از زیر ساخت های عمرانی، بر رعایت مستمر آن در مدیریت دارایی های فیزیکی عمرانی تأکید کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه