پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۳۴۳
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۸
اقتصاددریایی - با حضور ممیزان سازمان بنادر و دریاوردی، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، اسناد مربوط به قرارداد‌های کارگر و کارفرما و الزامات ایمنی در حین انجام کار، در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، بررسی و ممیزی شد.

واحد کار و اشتغال در بندر امیرآباد ممیزی شد

به گزارش اقتصاددریایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به حساسیت ویژه کار و اشتغال در مناطق ویژه بندری و اهمیت رسیدگی به شکایات بین کارگر و کارفرما، تاکید کرد: باید با سعه صدر به شکایات طرفین رسیدگی شود تا خدای نکرده حقی زایل نشود.

محمد علی موسی پور گرجی با بیان اینکه مشکلات کارگر و کارفرما در بندر امیرآباد، با کمترین مشکلات رسیدگی شد، گفت : ارتقای جایگاه تشکیلاتی واحد کار و خدمات اشتغال از موضوعاتی است که از سازمان بنادر و دریانوردی انتظار می رود به فراخور حساسیت و انجام کارها ، ارتقاء این حوزه را در دستور کار قرار دهد.

موسی پور گرجی برگزاری ممیزی کار و خدمات اشتغال و رسیدگی به شکایات کارگری را اقدامی بسیار شایسته ارزیابی کرد و اظهار داشت : نگرش انعطافی در پیشبرد اهداف سازمانی با رعایت الزامات ایمنی در حوزه کار و اشتغال ، برقراری لینک رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما بین سازمان بنادر با دستگاه قضا ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و تلاش در راستای اشتغالزایی و کاهش اختلافات کارگری از موضوعاتی است که امیدواریم با تحقق آن ، روند انجام امورات با سرعت و دقت بیشتری انجام پذیرد و رضایت ذی نفعان حاصل شود.

همچنین در نشست مدیر کل و اعضای شورای اداری بندر امیرآباد با کارگروه ممیزان سازمان بنادر، هدایت عبدالله پور؛ مدیر کار و خدمات اشتغال بندر امیرآباد گزارشی از اقدامات انجام شده در این بندر و همچنین ممیزی صورت پذیرفته از شرکت های مستقر در بندر را ارائه کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه