پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۲۴۶
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷
اقتصاددریایی -  معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: روند ساخت آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر تسریع شود.

روند ساخت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر تسریع شود

به گزارش اقتصاددریایی،محسن منصوری صبح یکشنبه در بازدید از روند ساخت آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر اظهار کرد: کارهای خوبی برای تأمین آب در استان بوشهر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تلاش مجموعه نیروگاه اتمی در توجه به مسئولیت اجتماعی قابل ستایش است و انتظار می‌رود که روند ساخت آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر تسریع شود.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از تلاش مجموعه نیروگاه اتمی در توجه به مسئولیت اجتماعی، خواستار تأمین به‌موقع اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

استاندار بوشهر ظرفیت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر را ۷۰ هزار مترمکعب دانست و اظهار داشت: این پروژه که در سفر دور اول رئیس جمهور مصوب شد که در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده تأمین آب شرب مردم از اولویت‌های مهم در استان بوشهر است و با توجه به وابستگی آب شرب استان بوشهر به استان‌های هم‌جوار، اجرای طرح‌های آب شیرین کن، گامی در کاهش وابستگی است.

وی پیشرفت فیزیکی کلی آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت مخزن این طرح ۹۵ درصد است که انتظار داریم سرعت اجرای طرح، بیشتر شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: چندین طرح آب شیرین کن در استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها از اولویت‌های دولت در استان بوشهر در سال جاری به شمار می‌رود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه