پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۸
اقتصاددریایی - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر با اشاره به نظارت دستگاه قضایی بر خروج کالا‌ها به ویژه کالا‌های اساسی از بنادر، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم که در چرخه تولید و سلامت غذایی جامعه خللی ایجاد شود.

خروج کلیه کالا‌های متروکه از بندر امیرآباد مازندران

به گزارش اقتصاددریایی،ابوالقاسم کیانی در نهمین نشست تشریفات ترخیص کالا در بندر امیرآباد گفت: دستگاه قضایی در استان مازندران همواره در چارچوب قوانین و مقررات، رفع موانع فعالیت‌های اقتصادی را مورد توجه قرار می دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در بندر امیرآباد تاکید کرد: در صورت بروز مشکل و مانع در روند ترخیص و خروج کالاها از بندر، با پیگیری و مداخله دستگاه قضایی در سریع ترین زمان ممکن و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

در این نشست همچنین، مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز گفت: با اقدامات موثر صورت گرفته و حمایت و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر کلیه کالاهای متروکه پس از تعیین تکلیف و از طرف صاحبان کالا و یا سازمان اموال تملیکی از بندر امیرآباد خارج شده است.

محمدعلی موسی پور گرجی اظهار کرد: برخی کالاهای رسوبی در بندر امیرآباد با همکاری مراجع قضایی، گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف و از بندر امیرآباد خارج شده است و در حال حاضر هیچ کالای متروکه ای در بندر وجود ندارد.

موسی پور افزود: با ساز و کارهای ایجاد شده در جهت تسهیل در ورود و خروج کالا، تلاش می کنیم دیگر شاهد رسوب کالا در بندر امیرآباد نباشیم

موسی پور ادامه داد: وجود کالاهای رسوبی که از سنوات قبل در بندر باقی مانده بود امکان ارائه خدمات مطلوب را به مشتریان با مشکل مواجه کرده بود که با خارج سازی آنها، شرایط برای خدمات رسانی سریع و ایمن به مشتریان و صاحبان کالا فراهم شد و میزان بهره‌وری از زیرساخت‌های بندری نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

وی تاکید کرد: رسوب کالاها در بنادر به هیچ عنوان ناشی از عملکرد بنادر نیست و امیدواریم با همت همه نهادهای دست اندر کار و تسهیل در قوانین و مقررات روند خروج کالا از بنادر با سرعت بیشتری انجام گیرد .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه