پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۹۲۱
۲۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۸
اقتصاد دریایی- وزیر کشور اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی برای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری و رشد ترانزیت کالا در بندر چابهار را قابل قبول دانست و تاکید کرد: در فعالیت‌های جدید تجاری از بندر شهید بهشتی چابهار، سرویس‌های منظم حمل کانتینری، در مقایسه با سال‌های گذشته، رشد بیشتری داشته است.

اقدامات توسعه‌ای سازمان بنادر در چابهار قابل قبول است 

به گزارش اقتصاددریایی، احمد وحیدی در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از زیر ساخت‌ها و فعالیت های بازرگانی بندر شهید بهشتی، اظهار کرد: بندر راهبردی چابهار، به عنوان بندر متصل به آب های اقیانوس هند و آب‌های آزاد، برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی کشور بسیار مهم و حیاتی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم در این بازدید که استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای ارتقای ظرفیت‌های تجاری و ترانزیتی بنادر چابهار، خاطر نشان کرد: تلاش های سازمان بنادر و دریانوردی بنادر موجب شده تا محوطه های بندری مملو از کالا باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با استفاده از حوزه پسکرانه و ایجاد ظرفیت های دیگری در این بندر، شاهد توسعه و رونق بندر چابهار در مقیاس بزرگتری خواهیم بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه