پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۴۸۶
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰
سی‌بس؛ بوی زخم ماهی نمی‌دهد
اقتصاددریایی - مجتبی حسینی - با سه نکته جالب؛ نداشتن بو، نداشتن تیغ و استخوان ریز و وا نرفتن گوشت، ماهی سی بس برای عرضه در ساندویچی‌ها بسیار بسیار مناسب است و باعث جذب و رضایت بیشتر مشتری‌ها خواهد شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، در دنياي ساندويچ‌ها و غذاهاي آماده، جاي «ساندويچ ماهي» خالي بود كه اين هم دارد جاي خود را باز مي‌كند. چند نكته در باره اين ساندويج هم خواندني است و هم مي‌تواند مورد توجه ساندويچي‌ها قرار گرفته و فضاي كسب و كار جديدي ايجاد كند.

ساندویچ ماهی

بوي ماهي

يكي از نكاتي كه براي ايراني‌ها خوشايند نيست و به مذاقشان خوش نمي‌آيد، بوي زخم ماهي است. اكنون با استفاده از يك ماهي خاص كه پرورش آن در ايران چند سالي است باب شده است، اين مشكل حل شده است.

نوعي ماهي وجود دارد به نام سي‌بس كه بوي زخم ماهي نمي‌دهد و كباب يا سرخ‌كردن آن به راحتي امكان‌پذيراست.

 

تيغ ماهي

مشكل ديگر براي ايراني ها، جنگ و جدل با تيغ ماهي است. معمولا مردم ما با تيغ ماهي كنار نمي‌آيند و اغلب به همين دليل از خوردن ماهي منصرف مي‌شوند و يا به سراغ انواعي از ماهي مي‌روند كه تيغ و استخوان ريز نداشته باشند.

ماهي سي‌بس تيغ و استخوان ريز ندارد؛ به همين دليل براي پخت راحت و عرضه به صورت ساندويچ جواب مي‌دهد.

 

فيله ماهي

يكي ديگر از مشكلات پخت و پز ماهي، وا رفتن گوشت و ريش ريش شدن آن است كه آماده سازي يك ماهي در قالب يك ساندويج شيك و خوشمزه سخت مي‌كند. جالب است كه گوشت ماهي سي‌بس به صورت فيله و يك نواخت است و در موقع پخت وا نرفته و از هم پاشيده نمي‌شود.

 

ساندويچ سي‌بس

با اين توضيح مختصر، و با سه نكته جالب نداشتن بو، نداشتن تيغ و استخوان ريز و وا نرفتن گوشت، ماهي سي بس براي عرضه در ساندويچي‌ها بسيار بسيار مناسب است و باعث جذب و رضايت بيشتر مشتري‌ها خواهد شد.

 

قيمت ساندويچ ماهي

با توجه به قيمت‌هاي معمول ساندويچ‌هاي موجود، قيمت گوشت ماهي و لذيذي اين خوراك، به راحتي مي‌توان قيمتي از يكصد تا يكصد و پنجاه هزارتومان براي اين ساندويچ پيش بيني كرد. البته، ابتكارات ساندويچ‌زن‌ها و موقعيت غذاخوري‌ها مي‌تواند اين رقم را بالاتر ببرد ولي گمان نمي‌رود كه ساندويچ ماهي زير صد تومان به مشتري برسد؛ مگراين كه ميني‌ساندويچ‌هاي ماهي، ميان وعده خوشمزه‌اي براي مشتريان خوش ذوق و ذائقه گرا فراهم كند.

 

مشتري ذائقه‌گرا

مشتريان ساندويچي‌ها را به دو گروه مي‌توان تقسيم كرد: گرسنه‌ها و تفريحي‌ها

گرسنه‌هاي كساني هستند كه يك ساندويچ را به قصد سير شدن و به جاي يك وعده نهار كامل مي‌خرند و اغلب هم به حجم آن توجه دارند. گاهي يك بندري دو نونه! گاهي با مخلفات متعدد تا كامل سير شوند.

اما گروه ديگري هستند كه براي تفريح و تغيير ذائقه، همراه با كپ و گفت به ساندويچ به عنوان يك ميان‌وعده نگاه مي‌كنند. به نظر مي‌رسد كه ساندويچ ماهي به شدت مورد استقبال اين گروه قرار گيرد. زيرا ساندويچ ماهي، هم مغزي است، هم خوشمزه و هم يك ساندويچ نو كه دوستان مي‌توانند با دعوت به اين ميان وعده، همديگر را بنوازند.

 

مشاوره رايگان

با توجه به علاقه‌مندي روزنامه دریایی اقتصاد سرآمد به توسعه شيلات و افزايش ماهي خوري مردم، و نيز به دليل سلامت ساندويچ ماهي نسبت به ديگر ساندويچ‌ها، مشاوره رايگان در اختيار علاقه‌ مندان قرار دهد و به ساندويچ‌زن‌ها كمك كند تا بتوانند اين غذا را آماده و امتحان كنند. علاقه‌مندان مي‌توانند با تلفن دفتر روزنامه(02188769227) تماس بگيرند تا به كارشناس مربوطه وصل شده و اطلاعات كامل از چند و چون و چگونگي كار دريافت نمايند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه