پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۱۴۰
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۷
خواننده مشهور توسط تهیه‌کننده‌اش مورد تجاوز قرار گرفت.

لیدی گاگا

بوق خبر - لیدی گاگا خواننده معروف در برنامه تلویزیونی فاش کرد که در سن ۱۹ سالگی زمانی که تازه وارد دنیای موسیقی شده بود از سوی تهیه‌کننده‌اش مورد تجاوز وحشیانه‌ای قرار گرفت و پس از چند ماه حبس و آزار در استودیوی موسیقی باردار شد.

لیدی گاگا در ادامه صحبت‌هایش افزود که هیچ وقت نام و نشانی از تهیه‌کننده متجاوز فاش نمی‌کند، اما مرد بی‌رحم پس از تجاوز و بارداری او را با شکم برآمده در گوشه خیابان رها کرد و رفت و همین موضوع باعث بیماری‌های روحی و روانی وی شد که در نهایت پس از دو سال و نیم توانست دوباره به عرصه هنر و موسیقی برگردد.

تجاوز جنسی به خواننده مشهور آمریکایی

گاگا درباره روزی که مورد تجاوز قرار گرفت گفت: من ۱۹ سالم بود و در دنیای موسیقی مشغول به کار شده بودم که تهیه‌کننده آمد و گفت لباس‌هایت را دربیاور و وقتی با ممانعت من رو به رو شد با تهدید به این که موسیقی و کارهایم را آتش می‌زند من را وادار به رابطه کرد و مورد تجاوز قرار داد و شدت درد روحی که به من وارد شد به اندازه‌ای بود که بدن خودم را حس نمی‌کردم، اولش درد وحشتناکی احساس کردم، بعد سِر شدم و تا هفته‌ها مریض بودم و پس از مدتی متوجه شدم باردار هستم.

لیدی گاگا در ادامه صحبت‌هایش گفت که بهبودی‌اش دو سال و نیم طول کشیده، اما با کوچک‌ترین تحریک آن درد‌های جسمی و روانی باز می‌گردند.

منبع: رکنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه