پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۱۵
۰۶ تير ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۷
در این مطلب ترفندهایی برای رفع قوز بینی با آرایش مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید برای گریم بینی قوز دار تبحر لازم را بدست آورید.

رفع قوز بینی با آرایش

بوق خبر - یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کوچک و زیباتر نشان دادن بینی قوز دار انجام میکاپی مناسب می‌باشد و شما می‌توانید به کمک روش‌های گریم به رفع قوز بینی با آرایش بپردازید و در ظاهر خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

امروزه خانم‌ها تمایل دارند به کمک آرایش در چهره خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می‌باشید بهتر است به شما بگوییم که به کمک ترفند‌های کاربردی آرایش می‌توانید عیب‌های موجود در اجزای صورت خود نظیر بینی و چشم‌ها و … را رفع کنید. در مطالب قبلی گریم بینی و رفع چروک با میکاپ را مشاهده کردید در ادامه آموزش رفع قوز بینی به کمک آرایش را پیش رو خواهید داشت.

ترفند‌هایی برای از بین بردن قوز بینی با میکاپ

۱. ابتدا طبق معمول دو خط روی بینی را ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که بینی‌ها با فرم قوز دار دو خط بین شان نزدیک‌تر می‌باشد از این رو بهتر است شما دو خط را کمی دورتر ایجاد کنید و وسط بینی را یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست تان بکنید.

۲. توجه داشته باشید که به کمک رنگ‌های تیره می‌توان بینی را کوچک‌تر کرد و به کمک رنگ‌های روشن می‌توان بینی را بزرگ‌تر کرد و اگر در این کار دقت نداشته باشیم رنگ‌های تیره و روشن نه تنها باعث زیبایی بینی نخواهند شد بلکه باعث می‌شوند تا چهره و فرم بینی زشت‌تر به نظر برسد.

۳. زیر بینی را از قسمت پایین به بالا روشن کنید و برای قسمت رویی کل بینی از فون نسبتا روشن استفاده نمایید و برای تیغه بینی نیز از فون روشن نظیر پوست پیازی استفاده نمایید. اگر قوز بینی شما زیاد می‌باشد باید قسمت بالا و پایین قوز را رنگ روشن بزنید و رنگ روشن را به اطراف خارج از قوز پخش نمایید، ولی اگر قوز بینی کم می‌باشد روی آن باید یک لکه تیره ایجاد نمایید و لکه تیره را فقط در همان قسمت پخش نمایید.

۴. اگر بینی شما علاوه بر داشتن قوز کوتاه می‌باشد و تمایل دارید آن را بلند کنید باید دو پرانتز معکوس ظریف را از قسمت زیر تاج ابرو و موازی باهم به فاصله یک تا دو سانت بسته به فرم بینی امتداد بدهید که در این شرایط اگر بینی به سمت راست منحرف باشد خط سمت راست را باید مقداری متمایل به چپ بکشید تا خطای دید ایجاد نمایید و اگر بینی به سمت چپ منحرف باشد خط سمت چپ را باید مقداری متمایل به راست بکشید. وسط دو خط را روشن نمایید سپس سایه کاری ایجاد شده تیره و روشن را محو نمایید تا حدی که خط‌های کشیده شده از بین نروند.

۵. اگر بینی شما سرپایین می‌باشد و تمایل دارید سر بینی را به سمت بالا بدهید باید روی نوک بینی را مقداری قرمر کنید تا بینی سر بالا به نظر برسد در صورت تمایل می‌توانید پشت پره و سوراخ پره را روشن نمایید و روی پره بینی را هم تیره نمایید. اگر تمایل دارید بینی قوز دار خود را کوتاه نمایید می‌توانید از قسمت غدد اشکی دو خط موازی روی تیغه بینی بکشید و این دو خط را باید در قسمت انتهایی بینی به یکدیگر وصل نمایید و وسط این دو خط را می‌توانید روشن نمایید سپس آن را محو کنید.

۶. اگر تمایل دارید پره‌ها را درشت نمایید می‌توانید پشت پره و سوراخ بینی را تیره نمایید و روی پره بینی را هم روشن نمایید. اگر بینی شما پهن می‌باشد باید کناره‌های بینی را کرم پودر تیره بزنید و روی بینی را هم به کمک کانسیلر روشن نمایید سپس با یک براش یا پد نرم رنگ‌های روشن را به سمت رنگ‌های تیره فید کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه