پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۳۱۳
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۴
 اقتصاددریایی - استاندار بوشهر توسعه طرح‌های پرورش آبزیان را جزو سیاست‌های استان بوشهر دانست و گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

حمایت از سرمایه گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس

به گزارش اقتصاددریایی، احمد محمدی‌زاده در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت گفت: بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان، تکثیر لارو و تولید بچه ماهی است.

وی افزود: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای ایجاد اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه در استان است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

محمدی‌زاده یکی از برنامه‌های مهم سیاست اقتصاد دریا محور را طرح‌های تولیدی در عرصه پرورش آبزیان دانست و گفت: در این عرصه طرح‌های پرورش میگو و ماهی در استان بوشهر توسعه یافته و بوشهر قطب تولید میگو پرورشی در کشور است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه