پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۸۳۸
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷
اقتصاددریایی -مدیر بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد: از ۱۹ بهمن تا روز ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰۷ هزار زائر از نقاط مختلف کشور که برخی در قالب کاروان‌های راهیان نور هستند با حضور در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار، در اروندرود گشت دریایی را تجربه کردند.

بیش از ۳۰۷ هزار زائر از یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار بازدید کردند

به گزارش اقتصاددریایی، مالکی زاده اظهارکرد : مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان هر ساله در راستای افزایش ایمنی گشت دریایی و رفاه حال زائران و راهیان نور در اروند رود ، نیروی انسانی و تجهیزات مختلفی در یادمان شهدای والفجر هشت مستقر میکند که بحمد الله امسال هم این امر محقق شد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه‌ داد : یک فروند یدک کش جهت پهلو دهی و جداسازی کشتی حامل مسافران و زائران و یک فروند شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش ایمنی گشت های دریایی در اسکله یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار مستقر شده بود و در طول مدت زمان یاد شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به استقبال خوب زائران و راهیان نور از یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار ، روزانه ۹ گشت دریایی به طول ۷ مایل در اروند رود انجام شد که خوشبختانه هیچ گونه حادثه ای رخ نداد و ماموریت بنادر و دریانوردی آبادان با موفقیت به پایان رسید.

عبدالرحیم نعیمی رییس اداره بندر و دریانوردی اروندکنار در ادامه با اشاره خدمات رسانی مستمر بنادر در یادمان شهدای والفجر هشت گفت : امسال تیمی ۱۰ نفره از سوی بنادر آبادان با حضور ۱۰ الی ۱۲ ساعت در روز مشغول خدمات رسانی به زائران و کاروان های راهیان نور بود.

رییس اداره بندر و دریانوردی اروندکنار با بیان اینکه ۶۰۰ جلیقه نجات قبل از هر سفر دریایی در اختیار زائران ، جهت افزایش امنیت گشت دریایی قرار می‌گرفت گفت : امسال ، حدود ۸۰ هزار بروشور بین زائران توزیع و ۳۰۰ متر بنر هشدار دهنده و آموزشی نکات ایمنی در یادمان شهدا جهت راهنمایی زائران نصب شده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه