پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۱۷۵
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲
اقتصاددریایی - رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ارسال دومین محموله دریایی حامل کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین در غزه خبر داد.

دومین محموله دریایی حامل کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه ارسال شد

به گزارش اقتصاددریایی،پیرحسین کولیوند روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این محموله دریایی به تازگی بنادر ایران را ترک کرده و از تنگه هرمز عبور کرده است.

وی یادآور شد: پیش از این یک محموله از طریق هوایی و یک محموله دریایی دیگر نیز به غذا ارسال شده بود و این سومین محموله کمک های انسان دوستانه است که همگی از محل کمک های ارسالی مردم ایران به ملت مظلوم فلسطین تامین و ارسال شده است.

کولیوند اظهار داشت: محموله ارسالی امروز شامل دارو، تجهیزات پزشکی، اقلام غذایی و اقلام زیستی همچون چادر و پتو است که این موارد از طریق جمعیت هلال احمر فلسطین و جمعیت هلال احمر غزه احصا و تامین شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن انواع کمک های مورد نیاز مردم غزه از طریق جمعیت هلال احمر ایران ارسال شده است و وزارت خارجه در حال رایزنی برای ارسال کمک های بیشتر است.

کولیوند خاطر نشان کرد که نخستین کشتی حامل کمک های انسان دوستانه به غزه ماه پیش اعزام شد و محموله های ارسالی همگی از طریق کمک های مردمی که از سراسر کشور جمع آوری شده بود، تامین شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه