پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۳۶۸۹
۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴
در نشست شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به میزبانی بندر گناوه و با حضور رئوسای بنادر گناوه و دیلم، آخرین وضعیت طرح های توسعه ای بنادر شمالی استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های توسعه ای در بنادر شمالی استان بوشهر

به گزارش اقتصاد دریایی،محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این نشست گفت: بنادر شمالی استان از بنادر کهن نوار ساحلی خلیج فارس از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی بودند به نحوی که اکنون نیز معیشت عمده ساکنان این منطقه از راه دریا و دریانوردی تامین می شود.

وی بیان کرد: به تناسب این پیوند ناگسستی بین ساکنان بنادر استان با دریا و دریانوردی، نگاه توسعه ای بسیار خوبی به بنادر استان معطوف شده است تا زمینه برای رونق بیشتر کسب و کار ساحل نشینان فراهم شود.

شکیبی نسب ادامه داد: اکنون طرح توسعه بندر گناوه، لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ و استقرار یک فروند بارج در بندر دیلم از طرح های شاخص سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر شمالی استان بوشهر محسوب می شود.

وی افزود: انتظار می رود با تحقق طرح های یاد شده زمینه برای اشتغالزایی بیشتر در بنادر گناوه، دیلم و ریگ فراهم شود که برگزاری شورای معاونین به میزبانی بنادر شمالی استان نیز با همین نگاه انجام شده است.

شکیبی نسب افزود: با هدف رفع موانع پیشرفت طرح های توسعه ای در بنادر استان بوشهر نشست هایی به صورت هفتگی برگزار و تدابیر لازم برای سرعت بخشی به طرح های بنادر استان انجام می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه برگزاری نشست شورای معاونین در بازدید میدانی از بنادر شمالی با شماری از دریانوردان دیدار و مسائل و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه