پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۲۸۶
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۴
طرز لباس پوشیدن این مرد که پدر نیز می‎‌باشد در شرف تبدیل شدن به مد جدیدی است. این مرد ۶۱ ساله با پوشیدن دامن و کفش پاشنه بلند سعی کرده تا با قواعد همیشگی جنسیتی راجع به پوشیدن لباس‌ها مبارزه کند. این مهندس رباتیک که سمت مدیریتی بر عهده دارد، توانسته با این شکل و شمایل خود ۴۱۴ هزار نفر دنبال کننده را پیدا کند.

مد و لباس

بوق خبر - مارک ۶۱ ساله در نظر دارد تا نشان دهد مردان نیز با پوشیدن لباس‌های زنانه نیز همچنان مردانگی خود را حفظ می‌کنند و مردانگی ربطی به لباسی که می‌پوشند ندارد.

او در یکی از پست‌هایش که در اینستاگرام بسیار معروف شد می‌نویسد: «من یک مرد معمولی و مانند بقیه مردان هستم، مردی هستم که عاشق پورشه‌ها و همسر زیبایم می‌باشم و کفش پاشنه بلند و دامن نیز در کمد من یافت می‌شود.»

مد و لباس

مارک که ۳ فرزند دارد می‌گوید نوع لباس پوشیدنش ربطی به جنسیت او ندارد و او این گونه انتخاب کرده است تا هم شیک‌تر بنظر برسد و هم هنجار‌های جنسیتی را از بین ببرد.

او اشاره می‌کند چیزی که او را به پوشیدن دامن سوق داده است، مد روز، آسایش و تفاوتی است که می‌خواهد با دیگران داشته باشد.

او می‌گوید: «لباس پوشیدن من ربطی به مرد بودنم ندارد. من با این نوع پوششم همچنان یک مرد، یک همسر و یک پدر هستم.

حتی بعضی روز‌ها دخترم می‌خواهد کفش‌های مرا قرض بگیرد.» او ادامه می‌دهد: «وقتی این نوع پوشش را شروع کردم همکارانم با آن مشکلی نداشتند. من خیلی از روز‌ها دامن و کفش پاشنه بلندم را پوشیده‌ام و این دیگر برای آن‌ها هیچ شگفتی به همراه ندارد.»

مد و لباس

در خلال همه گیری کرونا نیز او هم مانند همه خانه نشین شده است، اما این باعث نشده که او از نوع پوشش خود دست بردارد.

او مد و فشن خود را در خانه نیز به راه انداخته است. اکثر افرادی که با مارک سر و کار دارند از این که او هر روز این کفش‌ها را به پا می‌کند بسیار متعجب شده‌اند.

مد و لباس

مد و لباس

مد و لباس

مد و لباس

مد و لباس

مد و لباس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نظرات بینندگان
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
0
0
وااای چه باحال و بامزه.... عجب شجاعت و جسارتی.... بامزه بود :))))
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه