پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۷۱۳۸
۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۵
نشست سالانه FONASBA از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در آتن، یونان در حال برگزاری است و نمایندگان و فعالان صنعت حمل‌ونقل دریایی از سراسر جهان در این رویداد گرد هم آمده اند.

از نکات بارز این رویداد، حضور پررنگ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته از جمهوری اسلامی ایران در این نشست بین المللی است . نمایندگان این تشکل ملی به‌عنوان یکی از نهادها کلیدی در صنعت کشتیرانی کشور، در جلسات مختلف حضور یافته و به تبادل دیدگاه‌ها و تجربیات با دیگر نمایندگان از کشورهای مختلف می پردازند.

برخی از مباحث مطرح‌شده در این نشست شامل بررسی توافق‌نامه‌های نمایندگی کشتی، استانداردهای کیفی، چالش‌های موجود در زمینه مدیریت کیفیت و امنیت در بنادر می باشد. همچنین، مقامات حاضر در این نشست به بررسی تأثیر سیستم تجارت دريايي در انتشار گازهای گلخانه‌ای بر محیط زیست و رقابت‌پذیری اتحادیه اروپا می پردازند.

حضور انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در این رویداد، فرصتی برای تبادل نظرات و تجربیات با دیگر کشورهای عضو فوناسبا فراهم می آورد و به تقویت روابط بین‌المللی در حوزه کشتیرانی و خدمات بندري و توسعه كسب و كار اعضاء انجمن كشتيراني را تسريع می نماید. حضور در این نشست نشان‌دهنده عزم و اراده تشکل ملی کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، برای پیشرفت در صنعت کشتیرانی و مشارکت فعال در توسعه این بخش مهم اقتصادی می باشد.

تجربیات و دانش به‌دست‌آمده از این رویداد می‌تواند به ارتقای سطح استانداردها و کیفیت خدمات کشتیرانی در ایران کمک شایانی نماید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه