پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۶۶۶
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴
اقتصاددریایی - اولین بارگیری و تخلیه همزمان کشتی به کشتی گاز LNG در بندر بوسان برای کشتی فرانسوی Visby انجام شد.

اولین بارگیری کشتی به کشتی گاز LNG در کره جنوبی انجام شد

به گزارش اقتصاددریایی، بنا بر گزارش Bunkerspot بیش از ۲۷۰ تُن گاز LNG در این پروژه در ترمینال BNCT در تاریخ ۸ آگوست از کشتی نهنگ‌آبی پاناما به کشتی فرانسوی Visby منتقل شد.

براساس این گزارش این عملیات مبتنی بر آزمایش‌های قبلی ذخیره سازی LNG در ماه فوریه برای کشتی‌های حامل خودرو است.

اداره بندر بوسان در نظر دارد زیرساخت‌های خود را برای پشتیبانی از سوخت‌های مختلف دریایی سازگار با محیط زیست مانند متانول و آمونیاک ادامه دهد، این بخشی از برنامه این بندر به عنوان لیدر عملیات دریایی پایدار است.

این دستاورد بخشی از تلاش گسترده اداره بندر بوسان، وزارت دریایی کره و بانکرینگ LNG کره برای افزایش رقابت‌پذیری بندر در مواجهه با تغییر استاندارد‌های سوخت دریایی است.

«کانگ جون سئوک»، رئیس اداره بندر بوسان BPA، در این زمینه گفت: انجام موفقیت‌آمیزعملیات ذخیره‌سازی و تخلیه همزمان LNG نشان‌دهندۀ توانایی بندر بوسان برای پاسخگویی به تقاضای جهانی در حال افزایش برای راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل سازگار با محیط زیست است.

وی در پایان گفت: این عملیات نه تنها موقعیت ما را در صنعت جهانی حمل‌و‌نقل دریایی تقویت می‌کند، بلکه پیشینه‌ای برای پیشرفت‌های آینده در خدمات بندری ایجاد می‌کند. توانایی تأمین سوخت دریایی سازگار با محیط زیست در حفظ و افزایش رقابت بندر ما با سایر بنادر جهان در آینده بسیار مهم خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه